Ať už si webové stránky vytváříte sami, nebo k tomu využíváte služeb extérní firmy, měli byste i vy sami vždy povědomí o tom, co na Vašich stránkách je, co na nich není a co by na nich být mělo. Máme pro Vás stručné shrnutí toho, co byste si měli v každém případě pohlídat.
- Správná struktura menu
Správná struktura je základním klíčem k tomu, aby Vaše webové stránky dobře fungovali. Stránky by měli být příhodně organizované tím způsobem, aby se v nich potenciální zákazníci mohli orientovat bez větších potíží. Rozdělení jednotlivých částí by tedy mělo být stoprocentně intuitivní! Vsaďte na jednoduchost, v které se, v tomto případě, skutečně ukrývá krása a rozdělte stránky na několik základních částí jako jsou například „Produkty“, „Fotografie“, „Kontakty“. Uživatelsky nejpříjemnější je menu umístěné horizontálně v horní části webové stránky. Také si dejte pozor na to, aby bylo ukotvené, a tudíž zůstávalo pořád na očích, i když se uživatel pohybuje po celé délce stránky.
- Přehlednost
Na jiné barvy a fonty v každé části webovky hned zapomeňte. Nejsme v roce 2005 a proto vsaďte na minimalismus – minimum textu, minimum efektů, jasnost, jednoduchost, estetičnost.
- Kontakt
Kontakt je jedním z nejdůležitějších údajů. Měli byste na webových stránkách vždy mít uvedený nejen telefon, ale i jména, email a mapu s umístěním Vaší pobočky, či sídla firmy.
- Emoce propojené s vizuální stránkou
Zde je zapotřebí být trochu kreativní a vytvořit jakési propojení se zákazníkovými emocemi a Vaším produktem. Je nutné si uvědomit, že spotřebitel si ve skutečnosti nikdy nekupuje produkt samotný, ale kupuje si pocit z něj. Ať už se jedná o pýchu, pocit bezpečí, či pocit zadostiučinění, jedná se vždy o emoci. Pokud tedy například poskytujete ubytovací služby, pořiďte profesionální fotografie a nalákejte hosty na pocit, že pohodlněji, než u Vás nikde být nemůže!
Přejeme hodně štěstí s provozem Vašich webových stránek!